OMVÄNT

Så kan det va i bland. Nu så har i alla fall börat skolan nu och har konstatera för mig själv att min lärare är en knarkande hippi.  Efter som hon talar långsamt och klärsig som en och tycker ej att man inte ska behöva gå i skolan mer en 2 dagar i veckan Hmm?.. annars livet går ju alltid upp och ner men det känns som att jag kommit upp på fötter igen iaf. Efter mycket skakig period i livet med SLAMPAN tack gode gud för att man har vänner som finns där för er och berättar hur rätt man har i vissa saker. I dag har jag pluggat gjort en uppsats om miljömäkrekn Haha inge givande men ett måste. Sen har jag legat och stekt rumpan i solariet så nu är lite av sommar färgen tillbaka igen, Blää för att bli blek. Hösten är mysig alla täda ljus och goos framför allt kläderna men saknar solen och man blir blek.  vilket är ett stort -

Sen blir det er till grannen på kvälls kaffe i daglig ordning. Sen blir det nog upp till Höjda och gå/Springa underbart 2 dagarsen jag gjorde det nu börjar känna mig slapp och tjock ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0