HELVETET

Ja det har jag väll gått igenom dom senaste dagarna! Ni som vet vad som hänt förstår vad jag menar..
Annars har jag fått det bekräftat att killar är fega små skitr precis som vi tjejer när det kommer till vissa saker så skönt när man får det bekräfftat för sig ordagrant alltså ;P.
Annars så när det är som mörkast i bland så händer det plötsligt :D  någon eller några kommer in i ditt liv och går det gladare och du börjar se ljusare på saker och ting.. 
För det som är förbjudet är mycket roligare, så sant så eller hur ? och det är dom små sakenra en kvinna uppskattar! lär er det alla män där ute;P.


Älskar mitt hår så förbannt mycket nu ältså, Så nöjd med nya hårförläningen. specielt när jag sover med flätor och får dom där fina lockarna :D ska lägga upp en bild på dom i morgon så ni får se vad jag menar. i går var jag hemma hos Millan och drack vin aldrig fel det. Tackar inte nej till det precis ;P  eller vem gör  det? funderar att sticka i väg och sola nu så man får lite mer färg i ansiktet nu inför hösten har klickat hem massor med nya höstkläder. Wioooo tror jag får hem dom i morgon. Så får jag hem dom i morgon lägger jag upp en bild på dom med åt er, yes box baby .. Nej nu ska jag dra och sola/ Soooofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0