GUNDVALD

Och Linnea :P ja dom har jag! och Torsten vart ute och lekt med i går! ojojoj vad roligt Torsten och Gunde hade tillsammans. T log med hela ansiktet när vi kom hem. Blir så förbannat glaa när jag ser min bäbbe så. Bra gick det förn börjar till slut så i veckan ska vi ses igen så att dom får leka med varann igen :P.

I Onsdas var jag hemma hos Linnea och G och myste. Var på kils pitszan och käka, mumma ;P unna sig lite i bland. sen gick vi och köpte carra och dricka och sen hem till Linnea igen och snacka skit och kolla på bunde söker fru, faktiskt haha Faktiskt "vill ja ju dejta dig, Faktiskt" ;D såå sköön bonne.

I dag blir det lugan för mig. Har vart hos grannen Helena i daglig ordning och tagot mig en kaffe aldrig fel. I morgon  ska jag sola det är det ända ja har planera in än så länge. Är förbannat sugen på att göra nåt roligt, dock ve jag inte vad det roligga skulle vara men det löser sig väll i morgon anntar jag, här får ni lite bilder från i onsdas. Xoxox Sofiaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0