FJOLLSPORT

Tjenna i går spela jag fjollsport för fösta eller kanske andra gången i mitt liv,eller första gången som vuxen(minigolf) ..detta på fynd var ingen annan än Henka,J  som kom på skulle ju först bara ta en fika men han övertala mig till att bli med och spela det med han och Digget och Diggets Tjej!. var ju jätte "Roligt" att spela det, domenera självklart banan med titeln " I särklass sämsta på minigolf" det är väll alltid en mirit att ha med sig genom livet. Detta på fynd lär jag inte tästa på i en snar framtid igen! Nej nej nej. I tisdags var jag och bästa Lisa P (med magen) iväg och kolla på Transformers i 3D så sjukt bra var den, rec till alla som funderar på att se den. Nej nu ska snart ut med hunden och sen blir det att gå ut och gå/Springa gjorde inte det i går så nu börjar det kännas lite.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0