BARA GÖRT!

Hur allt kan går, hur lätt allt, ALLT kan ändra sig bara så där? men bara gört känner jag. Orkar inte tänka tycka och känna längre utan bara gört i stället så löser allt på vägen. kan ju egentligen bara gå åt två håll så varför orka bry sig!.
I dag har jag vart hos Linda Thomasson på kaffe tackar och bockar för det, alltid lika trevligt att träffa henne, ska ut och gå i morgon med henne med. Roligt att få någon med sig för en gång skulle. När jag inte har Tyberg som är med mig och hård tränar mig  längre. annars i kväll blir det att ta ett bad och sen blir det fil mys för hela slanten, systrar i jeans:  andra sommaren :).
Guud känner mig så strässad nu hela tiden. Måste fixa håret me n kan nte göra nåt innan onsdag än då för då får jag min fäg som jag klickat hem. måste sola  och massor med sådana där skit saker. fattar inte varför jag är så orolig för llt sådant.  nej nu blir det ett bad .

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha jag kommer hem snart vännen :) då ska vi hård träna igen ska du se :) sola och träna blir! Hoppas det är bra med dig .. Pusssis Carro Thyberg

2011-07-17 @ 20:20:34
URL: http://www.misscarooline.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0