FÖR ANVÄND

Det kan man väll kalla  vissa avel i alla fall;P.
Har klickat hem en ny sådan här tele så får den nästa vecka någon gång Wiooo :D super duper glad just nu för detta, YesBox baby det är jag. Idag har jag var hos Lisa och fika tagit en kaffe och snacka en massa skit! det behöver vi tjejer få göra i bland det är vår rätt att få det i balnd. Sen var jag och sola solarium, gör länge sen jag gjorde det nu men vad ska man annat gör i detta det väder som det vart dom närmsta dagarna. Dock gött att det åska ute så himla mysigt när det gör det. Släcka ner inne och tända ljus. Nej så i dag blev det inge ut och gå :( får bli det i morgon ska ju regna ute i morgon med men lite regn har väll ingen dött utav?? :-).

Jag och Carro Tyberg satt på Chatten på Facebook förut och då råka det bli "lite" fel för en ut av oss.

Jag: Ring mig
Carro: Har inga pengar på norska mob.Ring mig ist?
Jag: Hur ska jag ringa dig då?
Carro: Ja du! Du kan ju pröva att slå numret?
Jag: Just det ja! Det kan jag ju, pröver iaf

Haha så förbanat fel det kan bli för en i bland haha :P nej nu ropar sängen på mig /Soofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0