AL

Nej nu sja jag snart ut och springa! härligt!;p så nöjd över mig själv haha..  i bland har man rätt till att vara lite själv goo. Har ändra gaddnings tid tills på tisdag :( hon som ska gadda mig har gjort illa handen får hoppas hon är ok tills den då, längtar att tatuerasig är  beroende framkallande som satan enligt mig då kan inte få nog vill bara ha mer och mer. Gött att jag har en mamma som tycker det är skit snyggt med tattueringar och lät mig göra min första som 14åring haha. alla mina syskon älskar ju tatueringar så alla kommer nog vara fulla ut av dom snart. vill göra en lve rebenen som ska gå ner över höften men hittar ingen som jag gillar, non som vet någon bra sida ??  nej nu ska jag allt ta mig ut och springa lite ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0